Teknik Buat Duit Amazon Secara Automatik

Salam sejahtera dan terima kasih kerana berkunjung di blog ini. Anda apa khabar? Semoga semuanya dalam keadaan ceria selalu bersama dengan keluarga tercinta. Sementara santai-santai bersama keluarga, cuba layan sebentar post ni, mana tahu dapat mendapatngan manfaat kepada anda.

Dalam post yang lepas tekniklama ada buat post mengenai dengan buat duit di amazon. Kali ni buat post lagi tapi tak ada disertakan image yang memaparkan bukti pendapatan dengan amazon. Bulan lepas memang pun tak dapat sale kerana blog amazon store teknik lama balik-balik kena hacked. Dipendekkan cerita, baru mula balik. OK..Betul ke kita memang boleh buat di Amazon secara automatik?

Jawapannya adalah YA. Tak salah lagi bahawa sesiapapun boleh buat duit dengan amazon walaupun tak reti bahasa Inggeris macam tekniklama ni.

Ia telah dibuktikan oleh  Usahawan Internet Malaysia yang sudahpun berjaya mendapat cek daripada amazon melalui program affiliate amazon, termasuk juga tekniklama ni sudah pernah terima cek walaupun tak beriban-riban. Usahawan internet yang tidak asing lagi di Malaysia iaitu Mohd Shamsuriyadi pula telah menulis case study pengalaman sebenar beliau buat duit dengan amazon affiliate. Beliau merupakan seorang penulis buku bestseller berkenaan perniagaan di internet.

Dengan mengunakan modal yang terhad, beliau telah membangunkan laman web autoblog yang berkesan tanpa perlu bersusah payah.

Anda tidak perlu:

1. Menulis artikel
2. Cipta link affiliate amazon
3. Mencari traffik kerana blog yang dibangunkan mesra enjin carian.

Ia semudah A-B-C.

Konsep A-B-C ini juga diterapkan dalam pembangunan autoblog yang boleh menjual. Ramai yang gagal dengan Autoblog kerana gagal memahami perkara asas dalam autoblog. Ianya akan dikupas dengan teliti dalam modul yang terdapat di dalam study case ini. Kini anda tidak boleh mengatakan tidak dengan
 cara buat duit amazon ini. Semuanya dilakukan secara automatik tanpa perlu mengambil masa yang panjang.

Jangan buat kesilapan jika anda ingin membangunkan Autoblog Amazon. Dengan adanya laman Amazon, ianya belum tentu akan menghasilkan jualan jika tidak kena dengan caranya.

p/s: Ia adalah study case sebenar. Ia bukan teori. Ia telah terbukti dalam eksperimen Amazon yang dilakukan oleh Mohd Shamsuriyadi.


Terima kasih.